Friday, October 9, 2009

Mengenali Diri Ini..


Diriku


Ini adalah diri saya. Nama diberi Rapidah Binti M
ustapha. Saya lebih mesra dipanggil A.P.


Dilahirkan 8 disember 1985, disebuah perkampungan kecil di Kota Samarahan, Sarawak.








Suami Tersayang

Terima kasih kepada suami, Abdul Rahman kerana memahami keadaan saya dan sentiasa memberi sokongan terhadap apa jua yang saya lakukan. Agar hubungan ini akan kekal sehingga ke hujung nyawa.Amin..












Ibu dan Bapa


Saya sungguh beruntung memiliki ibu bapa yang amat menyayangi diri ini tanpa jemu dan penuh kasih sayang.
Terima kasih mak (Hamsiah Bt. Hj. Sam)
Terima kasih apak (Mustapha B. Hj. Talip)








Adik-beradik


Keluarga yang ceria dengan 3 orang putera dan 3 orang puteri ini saling sayang menyayangi.
(dari kiri berdiri: Abdul Majied, Rapidah, Rohida, Abdul Razak)
(dari kiri duduk: Siti Hawa, Apak, Mak, Abdul Mu'az)







Pendidikan

Sekolah rendah: SK Dato' Traoh

Sekolah Menengah: -SMK Agama Matang Kuching Sarawak.
-SMK Agama Inanam, Sabah.
-SMK Agama Shiekh Haji Othman Abdul Wahab, Kuching, Sarawak (tingkatan 6)

Ijazah: Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS-2008)

Rakan-Rakan

Rakan-rakan serumah ketika di Universiti Malaysia Sarawak. (2005-2008)











No comments:

Post a Comment