Tuesday, October 27, 2009

Saksi Cinta..


Alhamdulillah...setelah penat berjuang dimedan peperiksaan akhir sem pertama, aku berkesempatan bercuti bersama suami tersayang.

Destinasi percutian adalah negeri Perlis Indra Kayangan. Tempat 'permainan' suamiku sejak dia mengambil ijazah. Tahun ini sudah 7 tahun suamiku di Per
lis atau lebih tepat lagi di Universiti Malaysia Perlis. Aku merasai sendiri tempat dimana suamiku pernah berlajar, restoran menjadi kegemarannya, malah tempat yang menjadi tempat potengnya pun aku dah 'cek'.Hehehe.

Walaupun aku baru mengenali semua kisah muda-muda suamiku, tapi aku bersyukur. Semakin aku mengenali suamiku, semakin mendalam kasih dan sayangku terhadapnya.
Banyak tempat yang telah aku lawati seperti Kuala Perlis, Jitra (Kedah), Alor Star (Kedah), Kangar dan Wang Ulu.

Sebelum aku ke Perlis, aku diserang demam n sakit pinggang yang teramat. Tidur malam pun aku tak lena. Kawan-kawanku mengusik, "demam rindu dengan cik abang la tu. Dah jumpa nanti baik la.." Aku tersenyum bila teringat usikan tu. Mungkin ada kebenaran usikan tu. Sebaik sahaja aku sampai di Perlis, demam dan pening terus hilang. Sakit pinggang pun tak de. (sempat main bowling lagi..hehe)

Terima kasih abang.. Kenangan bercuti di Perlis takkan aku lupakan. InsyaAllah, aku akan ke Perlis lagi. Tunggu kedatangan ku, Perlis..^^,

2 comments:

  1. salam kak...kamek tok,siti hafizah binti bujang adik bang lee...kemek tjumpa blog kitak tek time tgh carik pasal smk lundu..huhu...rindu kitak eh...huhu...follow blog kmk kak lak k..huhu... tok nya.. http://maksusiti.blogspot.com/ huhu...miss u.... =)

    ReplyDelete